2013. május 27., hétfő

Szezámmagos csirkemell vegyes salátával

 

Úgy tűnik ez nap ilyen gasztro beállítottságú lesz. :) Mára egy könnyű ebédet készítettem el, ami nem csak finom, de jó laktatós is, annak ellenére, hogy a köret csak sali. :) 
Tudom, hogy először ezt kellett volna kirakni, nem a tiramisut, de hát ez van. ;) Íme a recept:




 

 

Saláta:


  • 1 fej saláta
  • 1 fej lilahagyma
  • 4 db paradicsom
  • friss petrezselyemzöld
  • friss snidling

Az öntet:

  • 1 ek. mustár
  • 1 ek. 10%-os ecet
  • 2 ek. cukor

 

A husi:

 

  • 1 egész csirkemell  (ez hat személyre elég)
  • fokhagyma
  • zsemlemorzsa
  • szezámmag
  • bors 
  • liszt
  • tojás
  • olaj
  • sajt

A csirkemellet sütés előtt 1 órával beáztattam fokhagymás tejbe.  Miután szárazra töröltem a husit kiklopfoltam, és megfűszereztem sóval és borssal. 
A tojást felvertem, tettem hozzá kb. 3 ek. olajat, és reszeltem bele sajtot. Az olaj azért kell, mert így puha, omlós marad a hús, viszont  a panír jó ropogós lesz.
A lisztbe tettem egy mk. pirospaprikát, a zsemlemorzásba pedig szezámmagot.

A megforgatott husikat (liszt, tojás, zsemlemorzsa) olajjal kikent tepsibe rakom, majd szép aranybarnára sütöm. :)

Pontos adagokat azért nem írtam, mert mindenki máshogy szereti fűszerezni. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése