2013. május 10., péntek

Anyáknapja meg más

Tudom, hogy mán megint el voltam tűnve mint szürke szamár a ködben, de most olyan napjaim voltak amikor konkrétan letojtam mindent magasról. Na meg a fránya blogspot sem akarja megjelentetni ezt a bejegyzést sosem - párszor már elküldtem a ku...kukutyinba.
Igazából nem történt sok minden, eltelt az anyák napja is, Levi és én készítettünk anyának egy képet. Nem kell röhögni, béna vagyok, a kézügyességem akár egy óvodásé. :) A dédik is kaptak, csak külön - külön más fajtát. :) Íme:


Megérkeztek a ruhái a webshopból is, szerintem nagyon aranyosak és hibátlanok is. :) Nem tudom megmutatni őket, mert ez a majom nem akarja feltölteni.. sajnos ez a technikai hiba miatt is maradt el a babahétfő meg a péntek is, de a mait megírom. :) (Már ha hagyja, ugye persze.) 

Ja, és köszöntöm az új követőket, Marát és Esztert! Köszönöm, hogy megtiszteltek a jelenlétetekkel! Na és persze a facebook oldalam új likeolóit is üdvözlöm!

Nemsokára újabb témával várlak benneteket!

Üdv, 

Tökmag anyu






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése