2013. május 22., szerda

Kakaós kekszecske

Mikor nincs édesség itthon, elviselhetetlen. vagyok. Ha pedig én elviselhetetlen vagyok, itt a világvége. :D Hiába vagyok dohányos már 4 éve, nem hiányzik annyira a cigi, mint az édesség. Nálam a csoki tulajdonképpen örömforrás is - mint sokaknak. Ma is rám tört az ehetnék, úgyhogy eldöntöttem, hogy sütni fogok egy kis  kekszet, márpedig csokisat. Itt a recept:

  • 75 g puha vaj
  • 1 tojás
  • 25 g kakaópor
  • 225 g liszt
  • 1 ek tej
  • aroma (vanília pl. én csokis mogyorósat használtam)

A cukrot és a vajat habosra kevered, majd hozzáteszed a tojást, a lisztet, a kakaóport és a tejet. Jól összegyúrod, 1 cm vastagra kinyújtod, majd kiszaggatod. Kb. 10 percig sütöd, de az illatból úgyis tudod, mikor jó. :) 
Én nem tettem rá mázat, de ha gondolod, tegyél rá. A porcukorba keverhetsz gyümölcslevet, vagy vizet, de citromlével összekeverve is nagyon finom! :)

És igen, maciformát is szaggattam, hogy a gyermek lelkem is kielégüljön. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése