2013. május 14., kedd

Az első díj :)

Hú, még a múlt héten kaptam eme megtisztelő díjat, de még csak most jutottam el odáig, hogy írjak róla. A díjat Szilvitől kaptam, ami lehet elfogultság jele is, vagy csak tényleg megérdemlem. :) Mindenesetre köszönöm a megtiszteltetést! :)

A díjnak azonban szabályai is vannak, amik a következők:

♥ Meg kell említeni azt, akitől a díjat kaptuk.
♥ 4 bloggernek tovább kell adni, feltétel, hogy 200 fő alatt legyen a feliratkozók száma a blogján.
♥ Egy-egy kommentet kell írni a 4 kiválasztott blogger oldalán a díjjal kapcsolatban. 

Bevallom, nem szoktam más blogot olvasni, csak ritkán, kivéve Szilvi blogját. De tudok négyet írni, ami úgy hiszem, megérdemli!

1.Pillecukor: Remek blog és rengeteg hasznos tippet, trükköt és praktikát oszt meg velünk. A nézettsége egyre jobban növekszik, de meg is érdemli, csak így tovább!

2.Színes ötletek: Ezen a blogon nagyon sok jó kreatív ötlet van, amit még ha nem is tudok megvalósítani (óvodás szintű kézügyességem miatt) , de gyönyörködni gyönyörködhetek benne. :) Ami a legjobban tetszik benne, hogy sok recycling ötletet találhatunk. 

3.Anya spórol: Na hiába, tetszik, nem tetszik, csóró a nép, spórolni kell. :) Nála szoktam inspirálódni, és örülök, hogy sok alternatívát kínál pénztárcánk vastagságának megőrzéséhez. :) 

4. Falusi libák: fincsi sütik, kreatív ötletek, nem is kell ennél több. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése