2013. május 16., csütörtök

Pest (is)

Sikerrel vettük a tegnapi Pesti utat. Amúgy jó nap volt, fagyiztunk, és megbizonyosodtam arról, hogy az én fiam az egyik legangyalibb gyerek a világon. :))) Azért elég bonyolult nap volt... leírom pontról pontra. :)

1. Elindultunk babakocsival az állomás felé, majd letettük a fogyatékosok nappali intézményében, hogy ne lopják el. Pár éve már jó barátságban vagyok velük, szóval megengedték. :) 

2. Kiértünk az állomásra, ahol megvettük azt a kib*szott pótjegyet, majd közölték, hogy a vonat 30!!!!! percet késik. Mit mondhatnék, rendkívül örültem ennek egy 10 hóssal a karomban. A kis Casanova még az állomáson befűzött két csajt, a technikájáról, lentebb szólok. :D

3. Végül 45 perc után elindultunk, majd kis keresgélés után találtunk egy négyesben két helyet. Miután apám fejbe vágott (természetesen véletlenül :D) egy csomag pogácsával, sikeresen elpakolásztunk. Levi 5 perc alatt elaludt az ölemben, és kb. Vecsésénél ébredt fel. 

4. Megérkeztünk Pestre, felcsatoltam a hordozóba, aztán irány a hármas metró, ahol szintén aludt.

5. 20 perc után odaértünk a kórházba, kb. 30 perc után sorra kerültünk. A doki lepecsételte az utazási utalványunkat, megnyomkodta a hasát (mármint a Leviét, nem a sajátját :D), ami persze heves tiltakozásba ütközött. :) 

6. Elküldött minket UH-ra, ahol szintén kb. 20 percet vártunk, mire sorra kerültünk. Nagy nehezen megnézték, mert ezt sem engedte...itt is minden rendben volt. Azért kötözködött velem egyet a nő, mert kérdezte, hogy van -e panasz. Mondtam neki, hogy a doktor úr küldött ide mindet. Mondja: Jó, de mi a panasz? Mondom semmi. - Akkor miért vannak itt? Mondom: NEM TUDOM, Doktor úr küldött ide minket!! :D De azért megdicsérte, hogy szép kisfiú. :)

7. Visszamentünk az orvosához, aki kiadta a papírt. Megkérdeztem tőle, hogy a tápszer adagot lehet - e emelni, azt mondta igen. Azt mondta, próbálkozzunk a kajákkal. Kérdeztem, hogy ilyen rakott dolgokat, padlizsánt stb. ehet -e már (itt konkrétan nem a káposztára, kelre vagy más puffasztóra gondoltam) erre megszólalt, hogy ha az ő gyereke ilyen beteg lett volna, nem forszírozná és veszélyeztetné. Na ez azért ütött. Olyan, mintha azt kérdeztem volna tőle, hogy: Na és doktor úr, milyen kajával nyírhatom ki a leghamarabb a gyereket? Komolyan mondom, olyan hülyének tudják nézni az embert, de úgy, hogy még én kérek bocsánatot ezért.... legalább ÉN kérdezek! Ezen azért felcsesztem az agyamat! Orvosok, ti is emberek vagytok!!! Miért tekintik az egyszerű embert idiótának? (Tisztelet a kivételnek) De ha pl. megkérdeztem volna tőle, ki az a Karácsony Sándor, vagy ki az andragógia atyja, kíváncsi lettem volna rá, hogy ő tudott - e volna válaszolni rá. Úgy hiszem, maradjunk a kaptafánál, és ne nézzük le a másikat azért, csak mert a másik a saját szakterületünket nem ismeri. Tisztelem az orvosokat, őt is tisztelem, mert megmentette a fiamat, de egy alapvető udvariasság elvárható lenne szerintem felőle is.

8. Elmentünk plázázni, mert már megőrültem a rockerért. :D Kíváncsi voltam, milyen, de nálunk a világ végén nincs KFC, szóval most megragadtam az alkalmat. Mondjuk, nem volt nagy szám, de legalább megkóstoltam. :) Levi meg aludt a hordozóban. 

9. A metrón szintén befűzött egy csajt a kisfiam. :D Leírom a technikáját: Kiszúr magának a lányt, elkezdni nézni. Vigyorog, bólogat. Ha az áldozat még mindig nem veszi észre, hangot is ad: HRÖÖ!!! Na, ez már hatásos szokott lenni, a becserkészni való végre ránéz. Erre a nagy taktikus nőcsábász ráereszti a lehető legszexszibb 5 fogas mosolyát, ami garantált sikert arat. :D 

10. KÖKI-ben elnyaltunk egy fagyit, Levi elrágcsált egy tölcsért, aztán elindultunk a vonathoz. Az úton már nem aludt, elszórakozott. Felállt az ülésre és a mögöttünk lévő négyesre leselkedett.  :)) Nyugodtan el is nevezhető a sebes vonati kukkolónak. : D

11. Nyolckor kidőlt, majd éjfélkor elkezdett nyűglődni, cumi be. 

12. Nem tudom, mikor, de még sötét volt, megint nyűglődés, megint cumi be. 

13. Miután vagy 5X megébredtem az éjszaka, 6kor elkezdett nekem nyüszögni a szomszéd szobában, szóval alvás kilőve... miért akkor csinálja ezt, amikor ki vagyok purcanva???

14. Megetettem, megittam egy kávét, elszívtam egy kapszulás cigit aztán beraktam egy mosást. Majd meglátom, mikor esek össze. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése