2013. december 16., hétfő

Télapó itt van...




Sziasztok, újra itt vagyok. Azt sem tudom, hol a fejem, de eldöntöttem, hogy igenis leragasztom a seggem a gép elé, és írok egy kis beszámolót... 
Jön a karácsony, tudjátok, az a giccses ünnep, ahol mindenki boldog, mindenki ajándékot kap, mindenki szeret mindenkit és jóság ragyogja be ezt a ki*aszott világot... már meg vannak az ajándékok, igaz szűk volt a keret, de meg vannak. 












Mi újság Levivel?

  • Végre elkezdett járni. Egyedül feláll és elindul, igaz még csak pár lépést, de már ez is nagy dolog.
  • Abbahagyta a cumizást pár hete. Szerintem igazából azt sem tudta miért cumizik, csak egyszerűen ugye a szájába dugták a kórházban, hogy csendesebben vigadjon és megszokta. De most eldöntötte, hogy neki ugyan nem kell. Pár éjszakáig mellé tettem, hogy nyugtatólag ott legyen mellette, de azonnal kituszkolta az ágyból...szóval szegény cumi nyugdíjazott lett.
  • Szerdán mennünk kell neurológushoz, remélem ez lesz az utolsó, hátha beérni már a doktornő azzal, hogy egyedül elindult.
  • A szókincse nem bővült ugyan, de egyre több szót megtanult, még ha nem is mondja ki. Tökmindegy, én mindegyik ÜMM! - öt tudom értelmezni. 
  • Voltunk Mikulás bulin, teljesen extázisba esett a Mikulástól meg a hatalmas felfújható hóembertől.
  • Megtanulta, hogyan kell fogat mosni - jó jó, még nem határozottak a mozdulatok, de a lényeget már tudja
  • Legózni is szeret, össze tudja illeszteni a kockákat. Bár nem nehéz azokat a tégla nagyságú hülyeségeket összenyomkodni.
  • A formabedobós még nem nagyon megy, ha egyszer nem sikerül neki, úgy felmérgeli magát, hogy az hihetetlen.
  • Nem valami bújós gyerek még most sem, de ha rájön, akkor zsinórban 6 puszit is kapok a számra....
  • Ha feláll egyedül, akkor elkezd tapsolni és puszit adogatni - persze elvárja, hogy mi is így tegyünk... :) 




Kellemes Karácsonyt Nektek! 

5 megjegyzés:

  1. Nem tudok mi értelmeset írni, az a baj. Pedig isten bizony, nagyon szeretnék... Sok-sok erőt és kitartást kívánok neked, az élet minden területén. Üres szavak, tudom, semmit se érnek... De hátha a pozitív energia, ami szintén üres szó csupán, de hátha hat. Nagy ölelés, így ismeretlenül is! A fb meg egy kirakat, azt raksz ki, amie büszke vagy, amire nem, arról mélyen hallgatsz, így csak a jó látszik.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Millus! Ezek a szavak is nagyon jól estek!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a választ! Igen, így már értem és bocsánat. Igazad van, tényleg nagyon szomorú az életed. Ha nem lenne kisfiad, tán még azt is mondhatnánk, hogy jobb lett volna, ha meg sem születsz, annyit kell szenvedned. És még mennyi szenvedés van kilátásban. Sajnálom, hogy 20 év múlva le fogsz bénulni. Nem tudom miért történnek ilyen dolgok, pláne miért pont veled. Ez tényleg szörnyű. De azért ne aggódj amiatt, hogy a most egy éves kisfiad bankettjén nem tudsz majd táncolni. Vagy mégis. Végül is igazad lehet, van ok, sőt rengeteg ok van a kétségbeesésre. Elvégre valóban, kinek kell egy nyomorék? Tologatni ide-oda. Hülye lenne bárki is felvállalni. Azért a szeretetnek is vannak határai. Jól mondod, ez már messze túlhaladná a szeretetet.. Ilyen nincs is a földön. Ne haragudj, hogy fel akartalak rázni. Durva voltam és bárdolatlan. Aljas is persze. Nem vettem figyelembe mennyi veszteség ért. Elvesztett férfiak, stb. stb. És még mi minden jöhet. Szóval bocsánat. Nézd el nekem, tudod nemrég megégtem.
    A keresztnevem egyébként László. Csak azért írtam névtelenül, mert nincs semmiféle profilom és fontosabbnak éreztem a felrázást, mint hogy ne írjak, mert nincs profilom meg egy semmitmondó nicknevem. Pedig igazad van, az úgy jobb is lett volna.
    Nem megyünk el valamikor valahova beszélgetni egyet? Van egy igazán szomorú történetem..

    VálaszTörlés
  4. Nem tudom eldönteni, hogy arrogáns vagy -e, vagy szarkasztikus. De érzem az iróniát. :)

    VálaszTörlés
  5. A történetre meg igazán kíváncsi vagyok.

    VálaszTörlés