2013. május 2., csütörtök

Ami jár az jár...néha napján...

Hétfőn elmaradt a Baba rovat, indokoltan, mert bent voltunk Szolnokon fejlődésneurológián, estére pedig dög fáradt lettem. Tapsikol, mosolyog, kúszik, térdel, szóval Szerencsére minden rendben, azon kívül, hogy nem akar felülni egyedül...egészen tegnapig, mert az is megtörtént. :) Ráadásul bónuszban még rajtam felkapaszkodva fel is állt. :) Szóval nagyon jó emlék lett az idei május elseje. :) 

Ma fent voltam a városban hivatali ügyet intézni. Na, az éppen nem sikerült, mert nem volt ügyfélfogadás, de legalább be tudtam vásárolni Levinek. Meg volt a szokásos kör: pelenka, tápszer, általános tisztítószer, öblítő. 14 ezer helyett 10 ezret fizettem, így ismét puszi a kuponoknak. :)
Ugyanakkor végre magamat is meglephettem pár aprósággal, mert kaptam egy kis pénzt anyák napjára - gyereknapra. Furcsa párhuzam... :D Jó érzés volt már végre magamnak is vásárolni. Vettem egy szép bézs színű magastalpú cipőt, egy bő fazonú bézs - kék csíkos felsőt, meg egy övet. Az itthoni bécsi kávés cappuccino már csak hab volt a tortán. :))) Jövőhéten végre be lesz festve és levágatva a sörényem is, ideje lesz már. :)

Pénteken (a szavazás hiánya miatt) arról írok majd, mit kell tennünk, ha kint tartózkodunk a babával a napon. Ha érdekel titeket, tartsatok velem! :)








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése