2013. január 23., szerda

Mindennek van oka

Gyerekek... borzasztó ez a január... alig várom, hogy vége legyen. És nem csak azért, mert hideg van, latyak, sapka meg sál kell, lefagy az ember töke, hanem mert piszkosul összejöttek a dolgok. Mint írtam régebben, volt egy kis egészségügyi problémám (zsibbadt a fél oldalam, és nem éreztem a hőmérsékletet), így elküldtek Szolnokra MR-re. Sajnos nem lett jó az eredmény, SM-re (Sclerosis multiplex) gyanakodnak. Most a szemészetet járom, ma voltam látótér vizsgálaton, (ezzel együtt még Levivel a koraszülött utógondozáson is), pénteken megint mennem kell. Február 13-án egy másik orvos vizsgál meg egy másik kórházban, hogy biztosak legyenek a dolgukban. Jövőhét kedden ismét vinnem kell Levit a kórházba, fejlődés tesztre, hogy lássák, hogy megfelelően fejlődik -e. Borzasztó sok így nekem, pláne úgy, hogy még autónk sincs, így nagy valószínűséggel a buszon kell zötykölődnöm január végén egy fél éves kisbabával... 
Az utóbbi egy évben nem sok jó dolog történt velem, de igyekszem mindennek a jó oldalát nézni. Kitartó vagyok és optimista, és hiszem, hogy minden rendben lesz, mert eddig is csak így éltem túl a hónapokat. 

Tudom, hogy egyszer rám is mosolyogni fog a Nap! :)

1 megjegyzés: