2013. január 1., kedd

Marcipános csokibomba

Szilveszterkor, a szendvicsek hatalmas "rakása" alatt fulladozva eszembe jutott, hogy jóóó lenne valami édes is. Nem akartam órákat tökölni vele, muffint meg nem volt kedvem süti, szóval más alternatívát kellett keresnem. Meg is találtam. Leltem a kamrában egy zacskó babapiskótát (nem a hosszút, hanem a korongosat), még volt egy kis marcipán is a múltkori cupcake sütésből, és egy csomag aszalt szilvám. Na, mit is lehet ebből összehozni - tűnődtem vala magamban, majd egyszer csak (akár a vázánál... :D) felvilágított a villanykörte. :D  

Hozzávalók kb. 25 darabhoz (nem számoltam, saccperkábé)

  • 100 gr natúr marcipán
  • Egy tábla étcsoki bevonó
  • Fél csomag aszalt szilva
  • Piskóta korongok
A korongra rányomkodunk egy kis adag marcipánt, rá a szilvát. Veszünk egy másik korongot, arra is teszünk egy kis marcipánt, majd rányomom a szilvás korong tetejére. Így lesz egy hamburgerforma. A csokit gőz felett felolvasztom, majd ha elég folyós lett (olajjal folyósíthatod), beleöntöm egy széles csészébe, vagy olyan edénybe, amibe könnyen tudsz mártogatni. Kanálra teszem az elkészült "hambikat", majd megfürdetem a csokiban. Mikor még nem szilárdul meg rajta a csoki, szórok rá egy kis kókuszreszeléket. 

Úgy vettem észre, hogy kapós volt, mert egy fél óra alatt elfogyott a majd' 30 darab. :D 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése