2013. január 16., szerda

Mázsa és licsi

Ma tettünk egy sikeres látogatást a védőnőnél is. Leméretkőzött a fiatal úr, 7400 gr a súlya. :) Meg lett dicsérve, hogy milyen gyönyörű, és okos baba (engem persze, mintha hájjal kenegetnének... :)) Szépen fog, gügyög, ül, egyszóval minden rendben. :) Mivel nagyon gyanús, hogy jön a foga (a következő Baba hétfőn a fogzásról lesz szó), vettem neki kenőcsöt az ínyére. Vitamint is beszereztem neki, mivel a családban már van beteg, s nem akarom, hogy elkapja.

A Rossmannból pedig beszereztem a Milumil 7 gabonás pépjét, amit nagyon dicsérnek - jó lesz tízórai és uzsonna készítéshez, sűrítésre. Rengeteg vitamin és a fejlődéséhez szükséges anyagok vannak benne, szóval érdemes kipróbálni!  ( Nem reklám :) ) Mindig a tízóraival és az uzsonnával vagyok bajban, hiszen az gyümölcsalapú (legalábbis nálunk). Almát nem akarok mindig adni, gesztenyével még nem találkoztam boltban (Ebben a városban licsi dögire van, de gesztenye egy szál se - logikus), a banánnal még nem szívesen kísérletezgetek, mert múltkor kiütéses lett utána. De hogy a fogzás miatt, vagy tőle, nem tudom, ezért tartok egy kis szünetet, hogy meglássam, mitől alakultak ki a pöttyök. 

Küldött a DM két kupon prospektust (hogy miért kettőt, fogalmam sincs), ami tele van feleslegesebbnél feleslegesebb cuccal... egyedül, ami hasznos benne a -15%-os kupon (Ja, 8000 ft vásárlás felett, kösz...). A többiből csak 50 (!!!), 200 - 300 forint jön le, ami valójában jó dolog, csak semmit sem ér, főleg ha az ember pelenkát vásárol. Cselesek, mindig a legdrágább és a legfeleslegesebb termékekhez adnak kupont.... amikkel tulajdonképpen kitörölhetem a sejhajomat. Nézzetek smucignak, de szerintem semmire sem elég egy ilyen kupon a kis pénzből élő anyukáknak, főleg az egyedülállóaknak, mint nekem. Nem mondom, hogy nem örülök neki, de a kedvezmények terén még gyúrhatna egy kicsit a DM...

Tartsatok velem, pénteken ismét érdekes témával várlak benneteket! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése