2012. október 30., kedd

Smucig anyu újra hódit :)

Tegnap meg volt a nagybevásárlás, megtöltöttem az uraság kamráját mindenféle földi jóval. :) Mivel a Rossmanó program keretében 50%-kal olcsóbb a kaja, vettem belőle "párat". Törzsvásárlói kártyámnak hála még olcsóbban vásárolhattam. Vettem neki:

  • 5 üveg babavizet - Náluk 99 forint a babavíz, és másfél lityó, nehogy megvegyétek a 180 forintos literes Janát!!! Bár, ízlések és pofonok, ugye. :) -
  • 500 ml -s Nivea fürdetőt, ami mellesleg 1400 forint lenne, de így 700 forintért vettem meg
  • 10 üveg babaételt 
  • 10 üveg babaitalt
A vízhez, az italokhoz nem használhattam a manós kártyát, mert nem voltak akciósak annak keretében. Viszont a pénztáros csajtól kaptam egy 10%-os kupont (jó fej volt, csípem! :D), így -339 forintot spórolhattam meg, és 3385 helyett 3046 forintot fizettem. 

A manós kártyához tartozott a 10 üveg kajcsi és a fürdető. Ezekért összesen 4089 - et fizettem volna, de a manó kártyának hála mindössze (!) 2754 -et  kellett fizetnem, ami 1335 forintos spórolást jelent! :)

Figyelejtek, nyomozzatok, mi hol akciós, mert megéri! ;) 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése