2012. október 30., kedd

Pelus, kenőcs, kis zacskó, a táskádba ez való!

Mivel holnap Levivel mennünk kell oltásra, elkezdtem pakolni, mi is kell a pelenkázó tasiba. Sok anyukának már meg van a bevált "pakkja", de én is leírom a sajátunkat, hátha a leendő anyukáknak  segítek ezzel:

Lássuk, mik kellenek ahhoz, hogy gond nélkül teljen a kirándulás:


  • Minimum kettő textilpelenka (ha dokihoz mentek, mindig erre kell tenni a kicsit, ha mérlegelik, vagy ha a vizsgáló asztalra kell tenni)
  • Szintén minimum kettő pelus (gondolván arra az eshetőségere, amikor pont akkor pisil, mikor cseréled neki - gondolom, nem akarod pisis pelenkába tenni) 
  • Fertőtlenítő kézgél a kezednek (elég sokan fogdossák a rendelő kilincsét, no meg hát elég arra gondolni, kik járnak a gyermekorvoshoz, védőnőhöz többen....)
  • Váltás ruha (baleset esetén, ha leette, átfolyt a pisi, kaki a pelenkán)
  • Ha nagyobb a baba, valami olyan játékot, ami leköti (de ha nincs, az se baj, sok mindennel letudja magát foglalni, még egy kulcscsomóval is) 
  • Ha cumizik a babád, fertőtlenítő kendő (a bekapom és leszopogatom dolgot már egyszer kitárgyaltam, úgy hiszem elég is volt....) Elég lenne a forró víz is, de sok helyen (magyar egészségügy, ugyebár) nem hogy meleg víz, de még csap sincs... Kendőt a Rossmannban kaphatsz. 
  • Cumilánc - hogy csökkentsük a kockázatát a cumi szennyeződésének
  • Nejlon zacsik - sem az orvosnál, sem a védőnőnél nem lehet kidobni a pelenkát a kukába. Ha csak nem dugiban csinálod persze. Mindig el kell tenned, ehhez pedig a jól bevált zacskó való.
  • Cumitartó tok (ha van persze), plusz cumi
  • Popsi törlő és popsi kenőcs (Pl. a DM-ben lehet utazáshoz valót venni, praktikusabb, kis helyen is elfér)


Tápszeres babáknál:

  • Termosz forró baba, vagy forralt vízzel
  • Lehűtött forralt, vagy babavíz (Ezzel vegyíted a forró vizet. Én egy Aventes pohárba szoktam tenni, jól zár.)
  • Tápszer (praktikus tápszeradagolót beszerezned, egyszerűbb és higiénikusabb)
  • Természetesen cumisüveg
  • Cumisüveg víznek, teának

A képen a cumitok van, elfelejtettem az első pakkhoz tenni. :)


Summa summárum, én ezeket szoktam bepakolni a táskába. Nem mondom, hogy kevés, de így nem ér semmi felkészületlenül. Persze, ettől függetlenül még mindig akadhatnak balesetek, de annak elég kicsi a valószínűsége. :) 

Jó csomagolást! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése