2012. október 22., hétfő

Fagyasztott joghurt cseppecskék :)

Őszintén bevallom, hogy iszonyúan édesszájú vagyok (ez meg is látszik rajtam :D), és igyekszem minden alkalmat megragadni, hogy valami újat elleshessek sütikészítés terén. Muffin készítésben már egyre jobb vagyok, ebben a hobbiban szinte végeláthatatlan ötleteim vannak, csak időm nincs rá. :) A muffinban az a legjobb, hogy szinte végtelen ötleteket lehet vele megvalósítani. Én ezen élem ki magam, s eddig nem igazán volt panasz rá. :)
Na de most nem erről akartam írni, hanem erről a szupi kis egyszerű nasiról, amit itt találtam késő esti internetes szöszmötölésem során. 

Tök egyszerű a dolog:

  • Végy egy gyümis joghurtot (szerintem érdemes jobb fajtát venni a tökéletes élmény érdekében)
  • Habzsákkal (én személy szerint csillag nyomót használnék, nem ilyet, amilyen a képen van 
  • Nyomj apró cseppeket egy tepsire
  • Tedd be a fagyóba

Szokásom szerint tovább gondoltam a dolgot:

  • Használj nagyobb, különböző alakú díszítő csövet! Nagyobb élvezet, szebb kinézet! :)
  • Ha nagyon nagyon édesszájú vagy, s ha a nagyobb díszítő csövet használod, rakj bele csokicseppeket is a joghurtba!  Kavard össze vele, utána nyomd a tepsire. 
  • Ha nincs habzsákod, akkor keres egy sima nejlonszatyrot, lyukassz ki akkora lyukat, ami neked megfelel, s használd afféleképpen, ahogyan a zsákot használnád! 
Jó nasizást! ;)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése