2012. október 17., szerda

Boldog szülinapot mama!

Nohát, majdnem elfelejtettem! Tegnap volt édesanyám szülinapja. Na, csak ki kéne találni valamit. Mivel a zsebem olyan üres mint  a szerelmi életem (:D), olyat kellett kitalálnom, ami ötletes is, és emlék is marad. Aztán egyszer csak felvilágított a villanykörte, s előkaptam Levi egyik nem használt előkéjét, s ráírtam filccel, hogy "Boldog szülinapot mama! <3" 
Aztán uccu neki, felöltöztettem a fiatalurat a vagány baglyos kiskabátjába és a füles sapijába - mellesleg az egyik fülecske mindig le van konyulva...nem tudom miért, de muris. :D - és elcaplattunk mama munkahelyére. A kezébe adtam egy szál virágot (persze jól rámarkolt, be is akarta kapni, de azt már nem engedtem), és becsengettünk. Pont ő nyitott ajtót. Hát...könny szökött a szemébe, mikor meglátta a kisunokáját abban a füles sapiban, előkével, és kezében egy szál virággal, amit hótt komolyan nyújtott oda neki (igen, nyújtott! :D). 

Szerintem ez örök emlék marad neki, s nekem is. Az első kisunokától kapott virág pedig most ott díszeleg a hűtő közepén, s azt hirdeti: Immár van egy újabb tag, aki boldogságot, és szép emlékeket hoz az életünkbe. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése