2012. október 25., csütörtök

Én elmentem a vásárba fél pénzzel....


Mivel nem akarlak titeket fárasztani, nem írom le még egyszer, hogy többek között miért is akarok spórolni ennyit. Mivel mindenki tudja, hogy egy gyerek ki*aszott drága dolog (már elnézést), muszáj megfogni minden egyes fillért. 

Szeretném megmutatni nektek, mivel lehet többek között kijátszani a pénztárca falánk pénzevő ördögöcskéjét. :) (Alap szükségletek babáknál.)

Kedvezmények, klubkártyák: 


- Ahova csak tudsz, regisztrálj a neten, kedvezményes kártyákért

Manapság már sok bababolt ajánl klubkártyákat, amikkel ezreseket is spórolhatsz. Pl. Babaszafari, Minimanó. Emellett egyéb oldalakkal is szerződésben állnak: Például: babakassza, baba - mama tudakozó. Itt vannak a linkek:


Továbbá rengeteg kuponos honlap van már az interneten, ahol 50 - 70 vagy akár 80%- kal olcsóbban is vásárolhatsz különböző oldalakon. Én ugyan még nem vettem kupont, de sok jót hallok róla. Pár kuponos oldal:

  • Klubkártya a drogériákban:

Mind a DM-nek, mind a Rossmannak van klubkártyája, amit könnyen megigényelhetsz, akár a neten is, pár kattintással. Mind a kettővel jelentős ezreseket spórolhatsz, hiszen sok babaápolási terméket, valamint ételt is olcsóbban, sőt akár feléért is megveheted. Én személy szerint még egyszer sem vettem Levinek pelenkát alapáron, eddig mindig minimum 600 forinttal olcsóbban szereztem meg őket. Emellett használd ki az általuk küldött vásárlás végösszegi kuponokat is, amiket ha például a pelus mellé csapsz, még több fillér marad a pénztárcádban! :) 


A Rossmann babaprogramról ITT olvashatsz, és regelhetsz is. 
DM bababónuszról pedig ITT


Egyéb:

  • Hintőpor 
Később fogy el, ha takarékosan használod. Ne a kezedre szórj és úgy púderezd be a kicsit, hanem öntsd egy dobozkába ( a miénk egy RAMA-s dobozban van), és egy vattacsomóval szedj fel egy kis mennyiséget, majd ezzel töröld át a baba hajlatait fürcsi után. Én ezt a nagymamától tanultam, de biztos sokan csinálják még így. 

  • Törlőkendő
  1. Kevesebb törlőkendőt használhatsz el, ha a kaki nagy részét először a pelussal szeded le. Ez legalább 2  törlőkendőt helyettesít!!!
  2. Törlőkendő helyett tökéletes a sima vizes vatta is vagy vattakorong, az is szépen leszedi a kakit, pisit. Én nem ezt használom, nekem kell a popsitörlő illata. :) Főleg a nagy dolgoknál életmentő tud lenni! :D 
  3. Érdemes mindig a leggazdaságosabb csomagokat venni a törlőkendőkből! Figyelj a darabárakra! Pl. nem mindegy, ha egy törlőkendőnek darabja 7 - 8 forintra jön ki, vagy 4-re! Ha pl. 80 darabos a kendő, számolj, mennyi bukást jelent ez! 8*80=640, ---> 4*80=320! Ez 50%-os bukás! :)
  4. Az sem mindegy, milyen nedvszívó képességűt választasz. Kettő leszedi az egész cuccot, és tisztára is törlöd vele a picit, vagy elhasználsz 5-öt 6-ot is egyszerre. 
  • Öblítő vs. mosóparfüm
Sokszor írtam már a parfümről, nem hiába, hiszen nagyon jó kis találmány. Elég belőle pár csepp ecethez, és máris jó illatúak a rucik mosás után. :) Átlagban egy egy literes öblítő 1 hónapig tart (persze, ki mennyire szereti illatosan a ruháit), a mosóparfüm, ha jól használod, akár 6 hónapig is eltarthat. Pedig csak 1 dl. :) A DM-ben vehetsz 1700 forintért 2 dl-eset, de nem tudom ez kibírja -e fél évig, még nem régóta használom. De tényleg elég ebből is pár csepp ecethez téve. :) Két illat kapható belőle, szappanos és frissítő illatú. Nekem szappanos van, szerintem jó. Ráadásul kuponnal vettem, 25%-kal olcsóbban. :D  

  • Mosással is sokat spórolhatsz, de erről már rengeteget írtam, úgy hiszem, elég volt. :)

Ruhák:
  • Sokan az aukciós oldalakra esküsznek, de én nem szoktam venni olyanokról, ennek okait már kifejtettem.... Persze sok szép használt rucit lehet így beszerezni, érdemes kipróbálni, jó spórolós taktika. 
  • Érdemes a Tesco-ba is be - be nézegetned, hiszen rengeteg leértékelést csinálnak babaruhák terén. Halmokban vannak a szebbnél szebb nadrágok, felsők (legalábbis nálunk :D), többjük 50%-kal leárazva. Holnap, ha nem felejtem el, lefényképezem, miket vettem féláron. Jelentem semmi bajuk nincs, és gyönyörűek! :)  

Egyelőre legyen ennyi, még agyalok, mit felejtettem ki. Én ezeket a praktikákat használom, és havonta nagyon sokat spórolok vele. Nézzetek szét jól, mert a pénz az csak pénz. Punktum. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése