2012. október 27., szombat

Végre babaszoba kinézet

Végre - jó pár hónap után - elmondhatom, hogy már gyerekszoba kinézete van Levi kuckójának. :)


Felhő és napocska függő - a felhőket én varrtam géppel, anya a napot csinálta. :)

Vettem szép matricát az ajtajára :)



Általában két fajta pelust használunk - a DM-es saját márkás megy nappalra, a Pampers éjszakára.
Valamivel ki kellett tölteni az üres teret itt is.


Egy kicsit feldobtam az ágyát is. :)






Ezt a macit a hintaszékére csináltam, anya tette rá a masnit :)


Mivel Levente már hajlamos oda kalamászolni, ahova nem kéne, praktikus ez a polc a pelenkázó oldalára akasztva. 

A másik ajtajának díszítése
A polc oldalára akasztottam a zacskókat. Kakis pelenka esetén csak beledobod, jól elzárod és már mehet is a kukába!



Matrica az üres szekrényajtójára :)
A másik oldalon fontos telefonszámok, valamint a doktornénije elérhetősége szerepel. Jó dolog, ha kint van, nem kell keresgni, csak rá nézel baj esetén és rögtön tudod a számot!







Mellesleg a matricákat a kínaiban vettem, egy csomag 350 forintba került. Nem drága, és szépek! :)


TIPP: Nem feltétlenül muszáj pénz kidobni uzsis zacsikra (hú, ezt szép lett volna kimondani! :D), ha boltban jársz,  a gyümölcsöknél, kenyérnél, zöldségeknél található zacskókból is vihetsz haza, sok helyen nem szólnak érte, hiszen rengetegen ebbe szoktak pakolni fizetés után. 








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése