2012. november 4., vasárnap

Ez + Az

Itt az ősz és annak rendje, módja szerint beteg is lettem - köhögök mint a göthös kutya... Szájmaszkot hordok, hogy Levi ne kapja el, bár nem mondhatni, hogy élvezem...és nem csak kényelmi okok miatt, hanem hordtam eleget a kórházban, mikor jártam le hozzá az intenzívre. Áh...borzasztó emlék... Remélem nem fogja elkapni, mert akkor mehet neki is a gyógyszeres kezelés - az meg nem jó. 

Ma új italocskát próbáltam ki, őszibarack levet ivott, és nagyon ízlett neki. :) Persze még mindig a sütőtök a favorit, abból  több is van a polcon. :) Nekem pláne kedvenc, főleg akkor, mikor ki kell vakarnom a ruháiból... :D 

A fiatalúr súlya pedig nem csak rajta, hanem rajtam is kiütközik, mert mostanában olyan derék és térdfájással küzdök, hogy az nem igaz.... :D Azért egy kicsit korai lenne még lepukkanni. :)

- Istenem, borzasztó ez a Nagy duett... ki hagyta ezen a csatornán??? - 


Halkan megjegyzem pedig ( de csak halkan, mert babonás vagyok:)), hogy megismerkedtem az interneten egy nagyon kedves fiatalemberrel. :) Soha nem volt még ilyen, hogy alig várom valakitől, mikor ír vissza. :) Mindig meg tud mosolyogtatni. :) Matematikát és informatikát tanít egy általános iskolában. Jaj, annyira izgulok, bárcsak jól sülne el a dolog!!! :) Megkérdezte, hogy tudnánk -e valamikor találkozni, és én (meglepően) rögtön igent mondtam. :) Hátha lesz belőle valami, nagyon örülnék neki! :))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése