2012. november 13., kedd

Epeszappan - Folt 1:0

Régebben írtam az epeszappan remek folttisztító hatásáról. Azt is ígértem, hogy kipróbálom. Na, meg is rendeltem. Így néz ki: 

                                                     
Mivel Levi már más ételeket is eszik, ideje volt előkét is beszereznem. Erre a legalkalmasabb persze a vízhatlan hátú frottír előke, vagy a műanyag. A szappant a következőképpen "teszteltem". Lyukas agyamnak köszönhetően elfelejtettem már az evés után beáztatni az előkét, így körülbelül egy napig mosolygott és száradt benne a sütőtök. De őszintén: Kiállta a próbát az epeszappan! Nagyon is! Másnap alaposan bedörzsöltem, és hagytam egy kicsit állni, körülbelül 20 perc volt az egész. Kidörzsöltem belőle és szépen kihozta. Azért látszik még egy kicsit, de persze ha rögtön beáztatom, akkor hófehér lett volna. Véleményem szerint még így is jó munkát végzett!

Előtte
Utána




















Hol veheted meg?

  • Bioboltokban
  • Minimanó babacentrum
  • iroszerbolt.unas.hu
  • netbio.hu
  • DM
  • És még sok öko webáruházban
  Próbáljátok meg, megéri! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése