2012. november 5., hétfő

Fertőtlenítő felülettisztító

Nos, mivel a délután folyamán újra sikerült Levit leharcolni (magyarán bedugtam az ágyba és mondtam hogy jóccakát), volt időm ismét keresgélni az interneten. Egy remek ötletet találtam, hogyan lehet a lakásunkban található felületeket gyorsan hatékonyan és természetesen vegyszerek nélkül takarítani. 
Én elsősorban a pelenkázó lap takarítására fogom használni. Eddig a százasban vettem fertőtlenítő kendőt, jó illata is van, meg minden, de tőőőőőmve van vegyszerekkel. Ráadásul gyorsan fogy, áá nemszeretem. Lukrécia újabb jó ötletet adott, hamarosan meg is csinálom. :)

Ezeket szerezd be hozzá:

100 ml desztillált víz
100 ml alkohol vagy vodka
50 ml ecet
30 csepp illóolaj (pl. levendula, citrom, teafa)

Sokszor írtam az illóolajokról, és lehet páran nem tudják, honnan is lehet őket beszerezni. Drogériákban és bioboltokban is kapható (sok helyen szinte aranyáron), no meg persze webboltokban is. Ne felejtsük el, hogy bármilyen megtévesztő a kis kiszerelés, sokáig elég, hiszen legtöbbször csak illatosításra használjuk - nem sok, csak pár csepp kell belőle! Persze a szállítási költséget is figyelembe kell venni - gyakran jobban jársz, ha megveszed a drogériában drágábban, mintha megrendelnéd plusz költséggel. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése