2012. november 12., hétfő

Desszert krumplipüréből

Na végre.... miután végigpróbálgattam az interneten lévő összes sablont (csak azért, hogy végül ugyanazt válasszam, miértisne), újra itt vagyok. 
Már régóta meg akartam osztani veletek az alábbi receptet, de csak most jutottam ahhoz, hogy képpel is meg tudjam mutatni. 
Namármost, biztos sokatoknál marad meg krumplipüré, amivel sokszor nem tudtok mit kezdeni. Mik általában a lehetőségek? 

  • Pogit süttök belőle
  • Kidobjátok
  • Esetleg odaadjátok a háziállatoknak


Én most egy negyediket szeretnék nektek mutatni, ami szuper kis desszert is lehet ebéd utánra. Tudtommal úgy kifejezetten nincs neve, de attól még nagyon finom és laktatós. 

A recept az alábbi:
  • Megmaradt püré
  • Liszt
  • Porcukor
  • Vaniliáscukor
  • + Lekvár, ha te úgy szereted.  
A pürét összegyúrod a liszttel (annyi liszt kell, amennyit a krumpli felvesz), addig, amíg szép tészta állagú nem lesz és ki lehet nyújtani. Ne legyen vastag, mert akkor sokáig sül és nagyon beleszívja magába az olajat! Olyan alakúra szaggatod amilyenre jól esik, én szívecskéket, virágokat csináltam belőle. :) Megsütöd annyi olajban, mint amennyiben például a bundás kenyeret szoktad. Akkor jó, mikor már szép aranybarna. Megszórod vaniliáscukros porcukorral, és kész is! Baracklekvárral is tökéletes! :)

Jó étvágyat hozzá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése