2013. június 26., szerda

Gyümölcsös villámsüti


Rendkívül fantáziátlan név, de hát mit tegyek... :D Imádom a gyors és egyszerű sütiket (Jómagam is egyszerű ember vagyok, talán ezért :D). Ez is az, és konkrétan mire odajutottam, hogy na most én is eszek belőle, már 3 szelet volt csak a tálban. :D Igazából nem vagyok oda a gyümölcsökért, jóanyám, és  Levi apja is majdnem infúzióval adta nekem... (irul pirul) Amit szeretek és nem kell belém nyomni az a banán, meg a sárgadinnye, ennyi. :D Vicces, mert ebben a sütiben egyik sem szerepel, mégis ízlik. :D 



Hozzávalók:

  • Erdei gyümölcs keverék (fagyasztott)
    Én még friss málnát is raktam hozzá, mert a kedves szomszéd néni elhalmozott minket egy tonnányival
  • Puncs ízű puding
  • Babapiskóta
  • Zselatin

A babapiskótát szépen sorba rakom a tálban. A pudingot elkészítem. Fontos, hogy kevesebb tejjel csináljuk, mert akkor jobban megáll, tömörebb a sütin. A pudingot szépen egyenletesen ráfolyatom a piskótára, majd megszórom a gyümölcsökkel.  A zselatint is elkészítem (Lidl-ös, Tortenguss feliratú, de bármilyen jó), majd rákanalazom a sütire. Beteszem a hűtőbe, 20 perc múlva már tálalható is! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése