2013. április 7., vasárnap

Kölni meg más

Tudom, hogy megint régen nem jelentkeztem, szánom - bánom is, de Levi meg én is úgy kidőltünk a héten, mint két hasmenéses láma egy kiadós fosás után. Őt jól elkapta a nátha engem meg a frász tudja mi, de konkrétan úgy vonszoltam magam, mint ha lábon lőttek volna... De hogy még izgalmasabb legyen, kontrollra mentünk Pestre, ahol cirka kellemes 4 órát töltöttünk a betegszállító autóban... (és ez csak az odaút volt!) Persze konkrétan majdnem fekve röhögtem, mikor csak öt percet töltöttünk el abban a retkes rendelőben... A dokit (ő vágta fel a húsvéti tojást a hiradóban :D ) tájékoztatnom kellett, hogy hoppá, benne tetszett hagyni egy varratot a gyerekem lábában, szóval + még egy hétig kezelni kell. A műtéti  heget is kennem kell, na, annak a kenőcsnek az ára sem volt vicces... de legalább a hazaút gyorsan elszállt, mert csak mi jöttünk haza, akiket még vitt a betegszállító odafelé, azok befeküdtek a kórházba.

E hónapban is rendesen magam alá vágtam, mert Levinek most is annyi minden kell, hogy örülök, ha 100 forintom marad a hónapban... gondoltátok volna, hogy mi voltunk a hülyék, mert áprilisban akartunk tavaszi kabátot venni nővéremmel Levinek? Aszottra jártuk a lábunkat Szolnokon és a városunkban, hogy találjunk, mert a C&A - s kuponon nem tudtam semmit venni (konkrétan csak ez miatt mentünk fel, mert a közelben csak ott van ez az üzlet), mert egyfajta tavaszi kabátnak mondható valami volt, ami jól nézett is ki mondjuk, de a hátulján lévő feliraton röhögtünk egy jót: Daddy's little cowboy :D Mondjuk szartam volna le magasról, úgyis megvettem volna, csak hát nem volt jó a méret. Cipőt is veszek neki, a Cinegéről rendelek, mert arról sok jót hallottam és nem mellesleg tényleg jó minőségű is és árban is okés. Mármint a legtöbb babacipőéhez képest, amik nem cseszik el a gyerek lábát.) A héten fogom megrendelni neki. Ez lesz az: 

Szerencsére már Levi lábal a náthából kifelé, de még mindig csúnyán köhög... és áldom az eszemet, amiért csak vettem orrszi - porszit, mert elképesztő volt, mennyi mindent ki tud szívni, nem úgy, mint az elemes Gracoja. Ha rám hallgattok, csak orrszit vegyetek! És neeem, nem szívja ki a gyerek agyát. :D

Koraszülött utógondozáson is voltunk, rendben volt minden, majd 29 -én kell mennünk neurológiára, és pirulhatunk is, mert Levente még mindig nem óhajt felülni egyedül. Bár ahogy ma elnéztem, inkább seggen csúszás lesz ebből, mert állítom, hogy nem fenékvakarás szándékával csinálta délután az asztalon... Viszont tapsol, nevet, kúszik (egy jó markos hernyó igazán féltékeny lenne rá!), pontosan tudja, hogy melyik gombot kell megnyomni a telefonján ahhoz, hogy szóljon a zene, s ha az aktuális nem tetszik neki, átvált. A mászás is alakul, mert már nagyon térdelget, sőt már két lakó is van a szájában, csak nem akarja mutogatni, mindig ráölti a nyelvét, hogy ne lássam... Ez biztos valami intim dolog. :D 

Ja a húsvét: Meg volt a locsolkodás ( a csengőt persze diszkréten elküldtük átmeneti nyugdíjba), duplán nem hervadok már el, mert a kisfiam is "meglocsolt". :)
 Kaja volt degeszre, raffaellot csináltam, anya meg répatortát. Na meg persze sonkás szendvics és sonkás szendvics. Nővérem is hazajött egy hétre, nagyon jó volt már vele együtt lenni, na és persze porig alázni scrabble - ben! :D



Szóval most ezek voltak, vannak, holnap újabb témával jelentkezem a Baba hétfőn, a tavaszi öltözékekről lesz szó. Tartsatok velem! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése