2013. április 18., csütörtök

Beszámoló :)

Naszóval... egy kicsit elhanyagoltam a beszámolót magunkról... Múlthéten Levi keresztanyjával elmentünk mérésre. 7700 grammal jöttünk ki a kórházból, és most 7300-at mértek. Hát, nem valami jó szám... Úgyhogy most is mennünk kellett, egy hét alatt pedig hízott 3 dekát. Nem sok, de ez is valami. Szegénynek olyan cérnaszál lábai vannak, hogy néha azt hiszem, elpattannak. :)
Viszont valamelyik majom ellopta a plédet a kocsijából, szóval azt üzenem az illetőnek hogy 100X, vizesen és összecsavarva csapjanak arra a retkes seggére vele, majd tömködjék bele úgy, hogy a száján jöjjön ki!! Remélem örülni fog neki.

Elnézést, kicsit elkalandoztam. Amióta ilyen jó idő van, egész nap kint vagyunk a friss levegőn, sokat sétálunk keresztanyuval is a városban. Egész jó színt kapott a pofija. Mármint Levinek. :D :) Kevertem ki neki naptejet, így nem ég le az arca, s nem mellesleg nem több ezer forint, nem úgy mint a boltokban kapható babáknak szánt termékek. :) Rengetegen mosolyognak rá és dicsérik meg, hogy milyen gyönyörű (a sportkocsi előnye, hogy immár látják :D ), az ismerősök pedig mindig mondogatják, hogy tiszta apja. Mármint külsőleg. Még szerencse... én nem vagyok valami kellemes látvány. :D De amúgy tényleg, néha elgondolkozom azon, hogy melyik testrészét, kitől örökölte. A füle meg a szája az biztos, hogy az apjáé, a szeme az inkább az enyém. Fogós kérdés, mert rengeteg a kék szemű mindkettőnk családjában. :) Megosztom veletek édesapám egyik kedvenc mondatát: Hej M., sok mindent elcsesztél már, de ezt az egyet jól csináltad! :D Még mindig nevetek rajta. :D

 A közelmúltban pedig nagy elhatározásra szántam el magam (nem, nem fogyózok :D), ami úgy hiszem, rettentő nehéz és stresszes időszakom lesz, de eddig is sok mindenen mentem már keresztül - ezt is túl fogom élni. Majd tájékoztatlak benneteket. :) 

Legyetek jók és tartsatok továbbra is velem! :) Holnap ismét hasznos dologról olvashattok a Baba pénteken!

Üdv, 

Tökmag anyu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése