2014. április 15., kedd

Áprilisi beszámoló

Sziasztok! Még mielőtt elutazunk Győrbe, gyorsan bepötyögöm nektek a beszámolót, amit már köhm...két hete ígérek kb. (Sőt, a nyereményjátékot sem felejtettem el, de egyelőre még nem tudtam ezzel foglalkozni.) Szóval, míg el nem indulunk csütörtökön, pórbálom rendbe szedni a lakást, már egész szoba kinézete van a Leviének és az enyémnek is. Nem nagyon bonyolódtam bele a dolgokba, mert nyárra úgyis szobafelújítást terveztem Levinél, játéktárolókkal, és minden rajztudásomat latba véve falfestményekkel. A következők vannak tervben: Micimackó, Tigris (ezeket mind imádja), Kisvakond. Aztán majd meglátjuk mi sül ki belőle, lehet, hogy a végén tele lesz a fal felismerhetetlen absztrakt mesefigurákkal, lefolyt szemekkel. :D De az biztos, hogy már most gyűjthetek az akril festékre, mert sokba fog kerülni a dolog. 

A kórházról is ígértem beszámolót, így hát itt van: Elsején hasfájástól szenvedett, és mentővel el kellett vinni Szolnokra. Azért hívtam őket, mert Pesten azt mondták, ha bármilyen hasi problémája van, azonnal hívjunk mentőt, mert komoly lehet a baj. Azonban szerencsére nem az volt, viszont benntartottak bennünket 24 órás megfigyelésre, amiből 42, majd 72 óra lett. Végül hétfőn hazaengedtek minket. Ráadásul azért is benntartottak minket, mert Levinek tiszta kiütés volt a bőre, az arca is, mindene. A kórház előtt is mindennap vinnem kellett a dokihoz, a hasa is ment. Egyik nap azonban délelőtt is fel kellett vinnem (a saját orvosunk délutános volt akkor), mert a szeme is bedagadt. Na, attól az orvostól kaptam én olyan lealázást, hogy a mucsaröcsögei vénasszony sem köpött ki még a foghíjas szájából. Hogy mivel etetem én ezt a gyereket??? Apró magvas dolgokat adtam neki???  Nesquik??? (Azt nem is evett még, de mindegy...) Túrógombóc??? Mit képzelek??? (Azt ebédelt hétvégén akkor.) Mellesleg hiába mondtam, hogy esküszöm, mindennél kivártam az idejét, sőt. Tehéntejet meg igazán ritkán kap, azt is csak úgy, ha tejbegrízt készítek neki. Így hát le lettem ba*va, hogy ilyen szarokkal tömöm a gyereket, és most allergiás lett. Na hát el is bőgtem magam otthon, mert tudtam, hogy nincs igaza, és nem is volt. Még jó, hogy nem ő az dokink, mert  a kórházban is ugyanazt derítették ki, mint amit a saját háziorvosunk: VÍRUSOS volt a dolog. Nem tudják milyen vírus, mert nem oda küldték a mintát, ahova kellett volna (.....), de biztos az volt. De szépen rendbe jött, kapott gyógyszert, és másfél hét után szépen eltünedeztek a pöttyei. De őszintén még mindig görcsben van a gyomrom, hogy mikor fog megint előtűnni vajon...
Most meg meg van fázva, úgyhogy megint be kellett üzemelni az orrszi porszit - télen megúsztuk a betegséget, ilyenkor kell lerobbanni, mikor megyünk Győrbe...

De legalább sikerült átvenni a nyelvvizsga bizonyítványomat is. A szóbelim szerintem nem sikerült most, kikaptam a sport témakört. Hát én aztán rohadt sokat tudok a sportról. :D Azt sem tudom, hányan vannak egy focipályán. A képek, amikről beszélni kellett... hegymászás, futás, úszás és foci. Természetesen mindegyiket aktívan űzöm. :D Ráadásul egy fiatal, 17 éves srác volt a partnerem, aki persze, hogy mindent tudott róluk. :D

Nem tudom, mikor fogok legközelebb jelentkezni, de még szeretném nektek megírni a Baba szerdát is és pár húsvéti tippet is megosztanék veletek. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése