2013. július 24., szerda

Születésnap

Ejj ejj.... tudom tudom. De biztosíthatok mindenkit, hogy nem vitt el a barnamedve, csak egyszerűen olyan sűrű napjaim vannak, hogy nagyon meg kell gondolnom, hogy azt a falatnyi szabadidőmet mivel töltsem el. (Jórészt szakdolgozat írással...) Ezért bocsánatot is kérek immáron sokadjára, hogy így elhanyagoltam a blogot, de hát egy 1 éves gyerkőc nem éppen egy 8 órás meló. :)
A múlt hét nagyon jól telt, nővérem és a sógorom itthon voltak egy hétig, és nagyon jól éreztük magunkat. Grilleztünk, szalonnát, pillecukrot sütöttünk, filmeztünk - szóval nagyon jó volt. Nekem is kellett egy kis kikapcsolódás, na meg egy olyan ember, akivel tabuk nélkül meg tudom beszélni a problémáimat, ami van is bőven, hogy csessze meg...
Megtartottuk a szülinapi bulit is, az is jól sikerült. Mivel hárman is ünnepelték e hónapban a szülinapjukat, úgy döntöttünk, hogy 3 emeletes tortát készítünk. A 90%-át én készítettem el, és szerintem nem lett rossz az eredmény, noha a legfelső jobban is sikerülhetett volna. Annyi volt benne a hiba, hogy hülye voltam, és nem vettem ketté a krémet, így az egészbe beleszórtam a mazsolákat. Ergo. Nem lehetett szépen bevonni...ráadásul a zselatin is jól megkötött. Kipróbáltam egy új fondant receptet, amit nemsokára a Pillecukor gazdája fog veletek megosztani, elkérte tőlem a receptet. 
Persze a fiatalúr is kapott tortát, tojás és tej menteset. Kábé egy órát dolgoztam vele, és őkelme csak a meggyet szedegette le róla...
Levente sok ajándékot kapott, tőlem egy kis püfölős hangszert (most persze természetesen nem jut eszembe a neve), és olyan drótos bizbaszt, amin lehet tologatni a kis bogyókat. Mamájáéktól triciklit kapott, amit már egy ideje nyüstölünk, a déditől bicikliülést, egyik keresztszülőktől kismotort, és egy kis farmernadrágot, a másik keresztanyutól pedig body szettet. Szóval nem mondhatjuk, hogy rossz dolga van. Csak az apja nem köszöntötte fel. De végül is nem lepődtem meg rajta. Hm. Ez van. 
Na mindegy, végül is jó buli volt, jól éreztük magunkat.
Nemsokára jövök, és bepótolom a Babahétfőt, és jön még a Polyvore szerda is! 

Üdv, Tökmag anyu :)  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése