2013. július 3., szerda

Polyvore szerda - A rohangálós párduc színre lép

Ma nagyon rohanós napom volt. Hajnali ötkor kezdtem a napot, anyut kellett elkísérnem Szolnokra, mert el kellett végezni rajta egy kisebb műtétet. Azt hiszem, akkor keltem utoljára ilyen időpontban, amikor Levi még csak pár hetes volt. :) Naszóval (közben egy kis beszámoló is), ott voltam vele, ameddig csak tudtam. Mikor kihozták, és láttam, hogy minden rendben van, elbúcsúztam tőle, és rohanás bevásárolni a kölöknek. Megvettem a szülinapi ajándékát, és egy ernyőre csukható bkocsit is, mert most akciós volt a Brendonban. (Megjegyzem, ahhoz képest, hogy ernyőre csukható, bazi nehéz!) Na tovább a többkilós babakocsival, mert naná, hogy annyi eszem volt, hogy előbb ezt vettem meg, nem pedig fürdőruhát nézek magamnak. És: véleményem szerint a próbafülkében lévő tükör az egyik legszadistább dolog a világon! Úgyhogy magamon szörnyülködve eldöntöttem, hogy inkább magamra húzok egy Purinás zsákot, és úgy megyek ki a strandra Levivel, mert hát a kölyöknek strand kell, meg locs pocs meg ilyenek. Végül rendeltem egyet a netről, oszt' jó lesz -e, majd meglátjuk. Legfeljebb marad a zsák. Na, summasummárum: Úgy cikáztam Szolnokon, mint egy párduc, csak nálam éppen volt egy több kilós Zuzu babakocsi is. És hogy honnan jött a rózsaszín? Haaalllvány lila (elnézést, rózsaszín) fogalmam sincs, nem is szeretem, de erre a napra tökre el tudtam képzelni.  :)

   
Pink panther


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése