2014. június 12., csütörtök

Megígértem :)

Sajnos időhiányában nem tudok sokat írni, ezt a videót is csak összekaptam. Alig vagyok itthon, amikor meg ünnep van, melózok az alapítványnál...hétfőn is cirka 11 órát húztam le a Pünkősdi vigadalomban, de legalább szeretem csinálni, még ha nem is jár hozzá pénz. Ez az alapítvány különben kézműveskedéssel foglalkozik, vannak kosárfonók, agyagosok, tűzzománcosok, és velem együtt most már szappankészítők is. :D Örülök, hogy a tagja lehetek, mert szeretném, ha Levi megismerkedne ezzel a világgal, mert számomra nagyon fontos a magyar kultúra és a hagyomány. Szerencsére a programok alatt ő is ott tud lenni velem kis segítséggel így ő sem unatkozik otthon. :) 

Továbbá most szedegetjük össze Levi szobájához a cuccokat, ugyanis hamarosan festés lesz. Fényképet most nem tudok mellékelni, de minimál bézs színű lesz, a falon pedig dínós tapéta csík kap helyet. A rajzfilm figura festést meg már említettem. A kréta festékért még futkosok ( a szoba egy része kréta festékkel lesz lefestve, így majd firkálhat rá), a léceket már megvettem ma hozzá, ami keretet ad neki. 

A gála nagyon jól sikerült, bár mindenki kapkodott, az eső majdnem elmosta... DE sikeresen teljesítettük a feladatot, nem rúgtam a közönség közé a kalocsai papucsomat :D, és nem bénáztam annyit... :D (Különben a Felszállott a páva műsorban szereplő egyik táncos apukájával táncoltam, ő pedig sokat segített.) Végre volt hely az újonnan felújított művelődési házunkban (ami gyönyörű) ehhez a nagyszabású rendezvényhez.  A videó végén (mivel nem csak Levi élményeit szoktam összegyűjteni a videóba) van egy kis ízelítő a gálából és a próbából (remélem nem szúrtok ki, mert nem vagyok valami vállalható :D).

Ahogy a videóban láthatjátok volt itt minden: állatkert, bográcsolás, meggyszedés, szóval folyik nálunk az élet. :) 

Tényleg ne haragudjatok a szünetért, igyekszem bepótolni a lemaradást, de nyelvvizsgázom, melózok, és Levi mellett nem könnyű. 

Szép napot, 

Tökmag anyu


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése