2012. december 7., péntek

Spórolni spórolni spórolni! :D

Mivel nem jön a fülemből sem pénz, főzöm kell Levinek  (Amit nem bánok, mert szuper érzés a fiamnak kaját készíteni, tényleg). Ez már csak azért is jó, mert olcsóbb is, és nem mellesleg több adag is kijön belőle. De gondolom ezzel nem mondtam új dolgot. :D 
Tegnap egy kissé túl lőttem a célon, egy egész menzát sikerült főznöm neki, nem tudom, megeszi - e egyáltalán. :D Cirka 4 és fél pohár jött ki, bár két nap alatt biztos elfogy, mivel most már tízóraira és uzsonnára is ezt eszik, s mostanság tervezem megfelezni az ebédet is - fél tápszer adag és fél pohár főzelék. Persze a kettő laktatási mértékében van különbség. 
Tegnap brokkolit készítettem krumplival. A krumplit vékonyra szeleteltem, és feltettem annyi vízzel főni, amennyi éppen ellepi. Addig letisztítottam a brokkolit, és rózsáira szedtem. A rózsák törzsét is letörtem, nem tudom, hogy úgyis jó lett volna, ha hagyom, én így csináltam.  Gyümölcsmosóban alaposan átmostam, majd hozzátettem a krumplihoz. Addig pároltam, amíg fakanállal is szépen ketté lehetett vágni a brokkolit. Kiszedtem egy tálba, öntöttem hozzá egy kis főzőlevet, hogy főzelék állagú legyen, majd botmixerrel alaposan összeturmixoltam. Fontos, hogy mindig az étel főzőlevével higítsuk a főzeléket,  hogy a baba ne az anyatejes/tápszeres pépet szokja meg! Sokan írják, hogy a főzelékekhez olivaolajat kell tenni, így megelőzzük a hasfájást. Fogalmam sincs, hogy ez igaz -e, én enélkül is adtam már elvinek főzeléket, s nem volt semmi baja tőle. Sót nem használok a főzelékeihez. 

A másik dolog: Mivel nagyon bejött az epeszappan, kihasználva a Zöld hétfőt (infó róla ITT), rendeltem kettőt is az egyik bio oldalról. Jól jöttem ki, mert tökre le volt árazva is, és ugye ingyen volt a házhoz szállítás is. Sajnos a városunkban nem éri meg megvenni ezt a szappant, mert nagyon drága az itteni bioboltban, cirka 700 forint, én pedig 1010 forintot fizettem a kettőért. Tudom, hogy a DM-ben is lehet kapni, de sokan írták, hogy nem olyan jó minőségű. Nekem az AlmaWin nagyon bejött, nem nagyon szeretnék már mással kísérletezni. Még egy ON: Már nagyon kevés mosószere van Levinek, így hát beindítottam az akció kereső szkenneremet, s végig nyálaztam az újságokat, sajnos sikertelenül. Aztán tegnap nem is tudom miért, bent kolbászoltam a Rossmannban, és megláttam a Rossmanós papíron, hogy a 3 lityós Dreft most 2000 forint, 3 helyett. Úgyhogy jól jött az akció. :) Állítólag a Tescóban és a Pennyiben is akciós a Tomi, de nálunk babás nem volt, így maradt a Dreft. De még így is megérte. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése